[Tajfutas] velencei közbiztonság

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2016. Okt. 5., Sze, 13:18:22 CEST

Kedves Péter,

el van nézve… J

Változatlan barátsággal,

Fifi

Tel.: 06-36/312-701

Mobil: 06-30/4711-593

 <mailto:honfi.gabor at szuperinfo.hu> honfi.gabor at szuperinfo.hu

 <http://www.szuperinfo.hu/> www.szuperinfo.hu

From: tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu [mailto:tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu] On Behalf Of péter kovács
Sent: Wednesday, October 05, 2016 1:09 PM
Cc: tájfutó levlista
Subject: Re: [Tajfutas] velencei közbiztonság

Bocs, csak a fele ment el az előbb:

​

Elnézést kérek Fifitől, valóban az övé volt az első értelmes válasz (még ha az itthoni nagykövetség nem is feltétlenül van 100%-ig képben)

Mondjuk úgy, hogy Aladáré volt az első igazán hasznos válasz.

Sün felvetésére, hogy értelmes volt-e a kérdés, amely így szót:

" Van-e valakinek információja, esetleg tapasztalata, hogy milyen mostanában a közbiztonság Velencében (Olaszo.)?"

azt tudom válaszolni, hogy szerintem Tibor nem garanciát kért a biztonságra.

És ha esetleg mégis értelmetlen lett volna a kérdés, Aladár arra is tudott értelmes választ adni.

részemről erről ennyit :-)

kovacsp