[Tajfutas] velencei közbiztonság

Zsolt Peics peics.zsolt at gmail.com
2016. Okt. 5., Sze, 10:39:56 CEST

Sziasztok!

A velencei szállás:

Hotel Locanda Ca' Foscari
Calle della Frescada 3887/B, Dorsoduro negyed, 30123 Velence, Olaszország

A Canal Grande közelében a Rialtó-hídhoz közel, a vaporetto megállótól 2
percre van.
Egyszerű szállás, egy szoba, francia ággyal, a folyosón levő fürdőszobával.
3 vagy 4 szoba használja a fürdőszobát.

110 EUR volt kettőnknek 2 éjszakára 2 fő részére. Bent Velencében sokkal
olcsóbbat nem találtam, ahol volt is hely.

Booking.com -on foglaltam. Érdemes szétnézni, mert több szállás is van, ami
jónak tűnt.

Aladár