[Tajfutas] Egyedi bozótfelső a Hungáriára! Június 25-ig rendelhető!

HUNGÁRIA KUPA 2016 MISKOLC tajfutas.szvse at gmail.com
2016. Május. 30., H, 20:20:23 CEST

Kedves Ábel!

A térképrészletet valóban lecseréltük, mivel Teodórával egyetértettünk
abban, hogy olyan térkép kerüljön rá, amely a versenyen is lesz, hiszen így
válik igazi emlékké a darab. Ez volt Teodóra eredeti terve is, ahogyan
jelezte felénk, de egyrészt az idő rövidsége miatt nem jutott hozzá,
másrészt a VB szervezőknek külön kérése, hogy nagyon érzékenyen kezeljük a
térképeket, hiszen azonosak a VB futamokkal. A trékép átnyúlik a hátoldalra
is, mindent Teodórával közösen véglegesítettünk.
A gyártó újrarajzolta a látványtervet olyan formátumban, ahogyan ők ezt meg
tudják valósítani (gyártani). Ezt a tervet publikáltuk most nektek.
Hamarosan látható lesz egy próbanyomat is, ami mutatja, hogy hogyan néz ki
élőben.

Sajnálom, ha rossz érzéseket keltettünk benned. Nem állt szándékunkban
senkit megsérteni.

Üdvözlettel,
Szokol Mónika

*Szegedi Vasutas Sportegyesület - Tájékozódási Futó Szakosztály*
http://szegedivasutasse.hu/
https://www.facebook.com/szvsetajfutas

*Rendezvényeink:*
HUNGÁRIA KUPA 2016 MISKOLC