[Tajfutas] Egyedi bozótfelső a Hungáriára! Június 25-ig rendelhető!

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2016. Május. 30., H, 19:07:36 CEST

Sziasztok

Ez már nem az, amit kihirdettek győztesnek a pályázaton (lásd: boz.jpg), hanem újabb (boz2.jpg).

A legfontosabb változás, hogy az én térképemet, amit önzetlenül adtam a pályázó(k)nak, lecserélték.

Így bizonyára sokkal többet lehet eladni belőle?!?

Mindenesetre az ügylet valamennyi szereplőjéről megvan a véleményem, (nemcsak) azért, mert ezt a listalevélből kellett megtudnom.

Ábel