[Tajfutas] DOL Eger

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2016. Május. 18., Sze, 10:29:31 CEST

Sziasztok!

Szerintem Csongor és az ESP gondolkodik helyesen. Nekem volt szerencsém
pályakitűző lenni a Békés megyei diákolimpián, ahol a szalagos pályán
idén 52 gyerek indult a két nemben és két korcsoportban, mert kiírtuk az
I.-es korcsoportot is (onnan értelemszerűen nem volt továbbjutás). Sok
volt közülük, aki most találkozott a sportággal először, ettől
függetlenül éltem azzal a megoldással, hogy mivel a verseny városi
környezetben zajlott, nem volt mindegyik átmenet szalagozva, főleg a
pálya vége felé. Nem voltak bizonytalan gyerekek. Jellemzően a hibás
eredmények is csak abból származtak, hogy túlságosan felpörögtek a
gyerekek, és kifelejtettek egy pontot. Őket kiengedtük újra, versenyen
kívül, majd megdicsértük őket, hogy másodjára milyen jó időt futottak. :-)
Szóval szerintem kezd ez a szalagozás túldimenzionált lenni a felnőttek
által. Amikor én kezdtem gyerekként 1990 körül, már volt 9-10C
kategória, de D-nek még nyoma sem volt, viszont 11-12-ben többször volt
B is. Nyilván nekem volt előképzettségem otthonról, de azért felnőtt jó
pár tök kezdő gyerek akkor is.

Volt szerencsém már OB-rendezésbe is belebukni azért, mert engedtem a
listán követelőzésnek, így határozottan szeretném óvni a rendezőket
attól, hogy eltérjenek az eredeti terveiktől.

Üdv,
Skuló Marci