[Tajfutas] DOL öltözet

Zalaegerszegi Tájfutó Club zala.ztc at zalaszam.hu
2016. Május. 17., K, 22:03:30 CEST

Úgy van!

Biztosan van a gyereknek a klubruházaton kívül másik ruhája is!
Ennyit nyavalyogni ezen...
Ma kihirdettem edzésen, mindenki úgy készül.
(amúgy meg, ahogy Kovács Gábor írta: így volt ez már a 80-as években is, én
is emlékszem rá. De más sportágakban is így van a diákolimpiai versenyeken,
valahol még a megyei versenyeken is)

Ez viszont lehet izgalmasabb az értesítőben:
"A kísérők a karanténba nem léphetnek be, kizárólag a Diákolimpia
versenyzői."
Nagyon szigorú ez! Szigorúbb mint egy világbajnokságon!

De jó verseny lesz!
Hajrá DIÁKOK!

üdv
Fehér Ferenc