[Tajfutas] DOL öltözet

Kerényi Dénes dkerenyi at qualiplan.t-online.hu
2016. Május. 17., K, 18:37:37 CEST

Sziasztok!

(A témában abszolút érintetlenül:)

Komolyan megér ez a kérdés ekkora levelezést?

Persze, hogy minimum buta az MDSZ feltételrendszere (reklám igen,
egyesületi felirat nem), és persze, hogy még nagyobb gáz - szerintem
egyenesen felháborító -, hogy ehhez még kötbérrel is fenyegetőznek.

DE: Naponta ezer apró értelmetlen szabályt, előírást kellene betartanunk
(vagy tartunk be a retorziótól félve). Pont ebben a RETTENETESEN FONTOS
kérdésben kell megmutatni, hogy mekkora kurucok vagyunk?

Ráadsz a gyerekre egy rövidnadrágot meg egy "semleges" feliratú pólót,
aztán jó napot! (Akinek nincs, jelentkezzen!...)

Vasárnap az erdőben meg magától értetődően fusson a saját
bozótruhájában! (Ahogy az értesítőbe nagyon finoman el is rejtették a
rendezők az erre vonatkozó ajánlást. Ők nem tehettek mást, így kellett
eljárniuk. Kár őket ekézni.)

üdv  D