[Tajfutas] DOL öltözet

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2016. Május. 17., K, 18:35:01 CEST

én meg azt javasolom hogy senki se tartsa be.Mindenki akinek van, egyesület ruhában fusson.Ha jól tudom az egyesületnek kellett nevezni( azt nem tudom hogy ki fizet). Vajon ha mindnki saját bozótban fut, akkor hogy lesz a büntetés.Szerintem akkor visszalépnek.A tömeg ellen nemigazán fegyver!!!!
Üdv     lujipapa