[Tajfutas] DOL öltözet

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2016. Május. 17., K, 16:05:09 CEST

Lehet. Úgy hívják, hogy polgári engedetlenség. Még eldöntöm, hogy a
fiamat MOM-os, OSC-s vagy esetleg DTC-s bozótban küldöm harcba, bár az
is lehet, hogy megkockáztatok egy litván válogatott bringásmezt, arra
külön kíváncsi lennék, mit lépnek.

Az MDSZ képviselőivel majd én elbeszélgetek, ha szükséges.

D.