[Tajfutas] ügyes!

Mathe Istvan mathepista at gmail.com
2016. Jún. 28., K, 13:57:23 CEST

Ez a terep és térkép valóban szenzációs. Mennyi a valószínűsége, hogy a
2013-as BBO-on használt pontok valamelyike is megegyezik valamelyik OB-s
ponttal? Szerintem nulla. Gondoltam én. De a mintatérkép egyik pontja és
az én 13 pontom egyike hogy-hogy nem, de megegyezett. (egy 1 mm-es kis
hasadékról van szó) Azért megpróbálom letölteni a 3 évvel ezelőtti
pontokat...
Máthé Pista