[Tajfutas] ügyes!

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2016. Jún. 28., K, 13:45:19 CEST

Nem uj a jelenség, régebben a, jaj csak most jottem, nem neveztem előre,
abban a lukban indulnék -- ment, tudom, nem OB-n
De!!! Az idei legjobb versenyen voltunk, nem unatkoztam a pályán, pedig
gyakran szoktam/ a térképpel is csak a második nap végén gyült meg a bajom,
aminek egyik oka a fáradtság. Azzal a munkával ami ebben a térképben benne
van, a fél duna-tisza kozet fel lehetne terkepezni:-)
Szóval ez volt a "tájfutás" minden szempontbol.
Mi is jártunk ugy hogy a teljes panziót lefoglaltuk es a tulaj utána kiadta
a társalgót lagzira, nem is fizettuk ki, de van aki szól hogy lagzi lesz,
akkor is jonnénk? A kaja, én ahol magyarok vannak, mindig ragadzkodom a
kajajegyhez. Akkor 1;2 ben lehet figyelni.
Csatlakozom Ivánhoz, ha minden versenyunk ilyen lenne par ev mulva
feszkethetnenek tölünk a norvégok:-)