[Tajfutas] Sokadjára : adatbank- rangsoroló versenyek rangsorpontjai

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2016. Júl. 21., Cs, 14:28:43 CEST

Ennek a problémának a megoldása társadalmi munkában nem lehetséges. Erre
élő példa a mostani helyzet. Lehet valaki bármilyen ügyes, szorgalmas és
fanatikus (ez nem túlzás), egyszer eljön az a pillanat, amikor csak
szerelemből nem tudja folytatni.

Muszáj lesz pénzt tenni a rendszerbe, és mivel egy ilyen fejlesztés
valóban több millás költség, az MTFSZ szokásos forrásaiból irreális
lenne kigazdálkodni.

Egyetlen megoldás, hogy valaki kifizeti helyettünk, amire legesélyesebb
valamilyen pályázat, mondom ezt anélkül, hogy otthon lennék a pályázatok
világában. De más szervezetnél már láttam hasonlóra példát.

D.