[Tajfutas] Sokadjára : adatbank- rangsoroló versenyek rangsorpontjai

Harkányi Zoltán harzol at gmail.com
2016. Júl. 21., Cs, 14:11:00 CEST

Sziasztok!

Bár pontosan nem tudom a rangsorpont számítási felület és egyéb Ádám által
megvalósított (és megvalósítás alatt álló) informatikai megoldások
komplexitását, de az IT fejlesztési költségekkel nagyjából tisztában vagyok.
Ezek alapján javaslom, hogy a most felháborodott levélírók tegyenek
javaslatot annak a pár 10 millió forintnak az előteremtésére, amiből piacon
alapon, külsős fejlesztőkkel le lehetne fejlesztetni mindazt, amit Ádám és
az IT bizottság belsős/külsős tagjai társadalmi munkában, vagy minimális
honoráriumért megvalósítottak (vagy épp megvalósítani igyekeznek).

Felesleges egy ilyen problémát feljebb delegálni mondjuk az MTFSZ
elnökéhez. A szövetség akár több éves költségvetését IT fejlesztésekre
elkölteni nyilván semmiféle nyomás hatására nem lehet.

Persze ha lennének olyan IT szakemberek, akik társadalmi munkában, vagy
messze a piaci ár alatt vállalnák ezt... Ádám nevét nem ér bedobni! :)
Azt ne felejtsétek el, hogy egy teljesen idegen fejlesztő csak azzal
heteket, hónapokat töltene, hogy megértse és specifikálja a feladatokat.
Merthogy neki a rajtengedélyszám, azonos pályát futott kategóriák, külföldi
versenyzők, Motala és Farsta váltókombinációk... nem mondanak semmit.

Üdv,
Harkányi Zoli