[Tajfutas] elnökválasztás

Németh Zsoltné melcsi68 at gmail.com
2016. Feb. 13., Szo, 10:30:17 CET

Kedves Pista!

Ez nagyszerű hír! Elnézést kérek Tőled, hogy nem vártam meg az ezzel
kapcsolatos fejleményeket ( mivel mi már beszéltünk erről a témáról, ahol
is kértem a jelöltek bemutatkozását) de egy kicsit énnálam is felment a
pumpa mikor reggel olvasnom "kellett" megint egy nem túl nagyközönségre
tartozó levelezést......

Várom a felvételt és természetesen küldöm a kérdéseimet is!

Üdv.
Melinda