[Tajfutas] elnökválasztás

Mathe Istvan mathepista at gmail.com
2016. Feb. 13., Szo, 10:22:52 CET

Kedves Melinda, Miki, Fifi és a Többiek!

A jelölőbizottság részéről a következő tájékoztatást adom:

Körvonalazódtak az elnökségi tagságra a jelöltek és van két személy, aki
elnökjelölt, Bugár József és Paskuj Mátyás. A két elnökjelölt  a jövő
hét második felében egy asztalhoz ül egy moderátorral és kb. 15
témakörben válaszol elképzeléseiről. Az OL TV erről felvételt készít,
amelyet felteszünk az MTFSZ honlapra, a levlistára és a facebookra.
Mindkét személy beleegyezett a  beszélgetésen való részvételben és
felvétel nyilvánosságra hozatalában. Ugyanekkor nyilvánosságra hozzuk az
eddigi elnökségi tagságra való jelölést is. A moderátor szerepét én
vállaltam, a témaköröket előre megírom a jelölteknek, de a kérdéseket nem.

A tájfutó társadalom eddig nyilvánosan nagy fokú passzivitást mutatott.
A fentiek hatására remélem a levlista is túltesz a korábbi celluxos és
tömegrajtos csúcshozzászólásokon.

Várok mindenkitől javaslatokat, amiket beépíthetek a műsorba.
Máthé Pista