[Tajfutas] Tájfutó Maraton honlap, friss hírek

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2016. Feb. 12., P, 20:19:57 CET

Kedves Fecó,

most jutott időm válaszolni…sajnálom, hogy nem érted.

Szóval, úgy kérdeztél, hogy egyúttal minősítettél is. Ezután határozott véleményt formálva, indirekt módon ( a magyar szakembereket „sokkal,nagyon sokkal jobbnak tartva)  leminősítetted  Wolfgangot, amit a megtoldottál azzal, hogy Te már csak tudod, mert dolgoztál Vele.

Hogy értsd, mi a gond a hozzászólásoddal…

Hozzászólni nem baj, sőt elismerésre méltó a közgondolkodás, de nem kellene bizalmatlansággal illetni, még kérdésbe ágyazva sem valakit, aki „ megküldte” a tavalyi pályakitűzőnek  a tervezetet.

A gond a széles-, szakmai körben ( levlista) való leminősítéssel van, ahogyan  Wolfgang hozzáértését, munkáját illetően fogalmaztál.

Ha mindezt magánban írod meg Viktornak, akkor az megmaradt volna egy diszkrét tapasztalatcsere szintjén.

Válaszleveled végén azt írtad egyfajta önigazolásként: „ a bizalmatlanságot pedig más is kiolvasta a levélből…”.

Igen, még ez is lehet, de Ők nem írták meg azt a kis dolgozatot a levlistán a külhoni kolléga munkájának minősítéséről.

S, hogy mindenre válaszoljak, a szeretet jeleit igen csekély mértékben véltem felfedezni a három mondatba öntött számon kérő, s a végén még  oktatásba hajló hozzászólásodból.

Sajnos nem tudlak megnyugtatni: a helyzet az, hogy nem csak én gondolom a fentieket.

Bízom benne, hogy segítettem feldolgozni a levélváltás lényegi kérdéseit.

Változatlan barátsággal,

Fifi

Tel.: 06-36/312-701

Mobil: 06-30/4711-593