[Tajfutas] Fwd: Gueorgiou nem vonul vissza!

Szabolcs Tornai tornai.szabolcs at gmail.com
2016. Dec. 29., Cs, 17:16:59 CET

Kedves Júlia!
Ez most tényleg egy hermeneutikai feladvány. Én Gueorgiou saját mondatát
fontosabbnak érzem, mint egy hírt, ami nyilván igaz, de csak egy hír. Tehát
szerintem Gueorgiou még sokszor meggondolja 2017 végén, hogy valóban
leáll-e, és edző lesz, vagy még rátesz pár évet. Nyilván ez attól is függ,
hogy hogy sikerül neki a vb.

Szabolcs