[Tajfutas] Nyílt kategóriák nevezési díja

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2016. Ápr. 3., V, 19:09:39 CEST

Sziasztok!

Én pedig szembemenve Kálmán levelének ideológiájával és úgy általában a
Nyílt kategóriában alkalmazott a precedenssel, feltenném a kérdést, hogy a
Nyílt miért olcsóbb? Vagy máshogy mondva a többi kategóriát miért
diszkrimináljuk?
A Nyíltnak talán nem helyesbítünk térképet, nem nyomtatunk térképet, nem
kell terepengedélyt kérnünk, nekik nem jár mobil budi, frissítő a célban?
De igen, ezek mind.
Ráadásul sok pluszmunkát ad az, hogy sokan helyszínen neveznek. Oké, díjat
sok esetben nem kapnak, cserébe olykor feleannyival járulnak csak hozzá az
amúgy épphogy nullszaldósra kihozott versenyekhez.
Nem vagyok nyílt ellenes, a Nyílt Technikához nekem is sok vidám emlékem
fűződik, amitől még ma is pirospozsgás lesz az orcám, de valljuk be, eléggé
jó dolguk van...

Zsebe Isti

Kedves sporttársak, Az egyik nem oly régi versenyen lepődtem meg azon, hogy