[Tajfutas] Nyílt kategóriák nevezési díja

Kinde Kálmán kalman.kinde at gmail.com
2016. Ápr. 3., V, 18:39:08 CEST

Kedves sporttársak,

Az egyik nem oly régi versenyen lepődtem meg azon, hogy mennyire megdrágult a nyílt kategóriák nevezési díja. Később kiderült, hogy azért (is) tűnthetett drágának az 1.700,- Ft / futam díj, mert ez a helyszíni nevezésre vonatkozott (az első nevezési határidőn belül 1.200,- Ft lett volna).

Számomra újdonság, hogy a kedvezőbb nevezési költség érdekében már a nyíltban is előre kellene tudni, hogy részt tudunk-e venni vagy sem. Ez általános jelenség (azaz ennyire lemaradtam) vagy csak egyes versenyekre jellemző?

Üdvözlettel / With Regards / Mit freundlichen Grüßen,
Kálmán

Kinde Kálmán FCCA
M: +36-20-940-1940
E: kalman.kinde at gmail.com