[Tajfutas] ROUTE GADGET

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2015. Sze. 17., Cs, 23:32:31 CEST

Sziasztok!

Nem, csak a 35-ös járt rosszul, és ott sem a doboz volt a rossz, csak
az idejét sikerült rosszul beállítani.
A többi csak abból fakad, hogy Ádám megint túl sokat vállalt magára
azzal, hogy még a Routegadget-be töltést is ő csinálja.
Egyébként a hivatalos bajnoki eredmények a versenyengedély nélküliek
és a külföldiek szűrésével még hiányoznak a honlapról, de tudom, hogy
dolgoznak rajta a fiúk.

Üdv,
Skuló Marci