[Tajfutas] ROUTE GADGET

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2015. Sze. 17., Cs, 23:08:17 CEST

Sziasztok!

Ezek szerint lehet, hogy más SI dobozoknak is késett vagy sietett az órája,
nemcsak a 35-ösé. Nekem csak az tűnt fel, hogy a 35-ös pontnál lévő 2 doboz
időmérése között másfél perc eltérés volt, emiatt voltak a lyukak a
részidős eredményekben. Ezeket korrigáltam annak a 142 versenyzőnek a
részidős eredményében, akiknek pontja volt a 35-ös az ROB döntőn.

A döntő összes pontját nem ismertem (csak a saját pontjaimat), ezért nem
tudhattam, hogy netán másutt is lehettek gondok a dobozok időmérése miatt,
ami látszólagos cammogást, ill. száguldást okoz a RouteGadgetben.
Mindenesetre így, a részidőkben először megjelenő lyukak kiküszöbölésével
el lehetett érni, hogy egyáltalán lrjátszható lett az ROB döntőre a
RouteGadget.

Üdv:
Kéri Gerzson