[Tajfutas] gyerekek segítése a terepen

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2015. Okt. 5., H, 10:19:12 CEST

Sziasztok!

Nem tudok nyugodni, egyre tanácstalanabb vagyok, mit tegyek, ha gyerekek a
terepen segítséget kérnek. Sajnálom azt a két kislányt, akiknek a Mecsek
Kupa 2. napján nem álltam meg, amikor kérdezték, melyik úton vagyunk. Ha
utána gondolunk, sajnos felnőtteknek, a szeniorokat is beleértve, ugyanúgy
megy az idő, és fél perc vagy akár annál kisebb veszteség is nagyon ronthat
az eredményen, bár a legidősebb kategóriákban kicsi a valószínűsége, hogy
fél percen múlna bármi is.

Mentségemre szeretném felhozni, hogy most vasárnap nemcsak a jobb
eredményért hajtottam, hanem azért is, hogy elérjem az Abaligetről Pécsre
12:27-kor induló buszt. Ha a busz miatt is nem kellett volna nagyon
sietnem, akkor valószínűleg segítettem volna a segítséget kérő
kisgyerekeknek. Ezzel a busszal tudtam csak elérni azt az IC-t, amire a
helyjegyem szólt. Az eredeti tervem az volt, hogy a versenyről
levezetésképpen legyalogolok Abaliget vasútállomásra, oda jóval később is
elég lett volna elindulni, de váratlanul sokkal több terhet kellett volna
végigcipelnem a korábban elveszettnek hitt és Abaligeten visszakapott
dolgoknak köszönhetően, amiről az előző levelemben írtam.

Üdv:
Kéri Gerzson