[Tajfutas] FW: Feljegyzés - Vas megyei Tájékozódási Futó Szövetség (2015. nov 3)

verebelyizsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2015. Nov. 8., V, 18:51:28 CET

Tisztelt Viktor!

Igen, jó a megérzésed és a VI.Thermál kupa lefújásával demonstrálok a Vas
Megyei Tájfutó Szövetség döntésére!

Röviden a KTT és segítői az elmúlt 6 évben 45 rangsoroló futamot rendezett,
míg a szövetség 6 rendezésig jutott. Ha a KTT nem lenne, akkor Vas megyében
tájfutás versenyek száma egyenlő lenne a 0-val.

Hogy miért tartom nevetségesnek?

A Vmtfsz mostani döntése értelmében, amely a megyei és területi
bajnokságokat beleértve, igaz a fantázia neves versenyeket (Thermál és
Dunántúl kupát) nem érinti, az alábbi ellenvetéseim vannak:

-        Nem hallottam olyan megyei szövetség döntésről, hogy csak a megye
által kiadott térképeken lehet megyei bajnokságokat lebonyolítani. Akkor
minek javítottam hosszú időkön keresztül a térképeimet.

-        Arról sem hallottam, hogy regionális versenyre az ellenőrző bírót
nem én válasszam meg, hanem majd ők küldenek, természetesen megfelelő
költségért, de már saját maguknak nem írják elő!

-        Szintén nem találkoztam, hogy kötelezik az FN21 külön díjakkal a
verseny rendezőt.

-        Nem értek egyet hogy a nevezési díjban a gyerekeknek csak 14 éves
korig kedvezőek, többi sarcoljuk.

-        És még egy butaság, hogy pótdíj nincs. Akkor nekem nem is kell
előre neveznem és elég a verseny napján eldönteni, hogy elmegyek. De mi van,
ha a helyszíni nevezések létszám 40 főre növekszik ( kategóriák összevonása,
rajtlistában megfelelő üres helyek, térképek amik csak pretex papíron lehet,
stb. ). Szegény SI kezelő!!!

Nézzünk egy gyors költségvetés számítást, amin 50 gyerek és 50 felnőtt vesz
részt rajta, tehát a bevétel 50X500=25000, 50X1000=50000 azaz 75000 Ft.:

-        Térkép jogdíj a Vmtfsz-nek 10000 Ft.

-        Térképnyomtatás pretexre 10000 Ft.

-        Érem díjazás (25 kategória és 350 Ft éremmel) 26250 Ft.

-        SI bérlés (sajátunkat is külön kezeljük) 70 Ft/induló 7000 Ft.

-        Naptárdíj 2000 Ft.

-        Ellenőrző bírói díj (2-szeri kimenéssel 50 km belül) 10000 Ft.

-        Frissítő 5000 Ft.

-        Versenyrendezői üzemanyag (2-szeri kimenéssel és 2 gépjárművel)
10000 Ft

-        Egyéb költségek (nyomtatás, szemeteszsák, megmaradt térképek, és
még sorolhatnám) 5000 Ft.

A számítás szerint, amelyben nincs bent a különdíj FN21-nek, és az ellenőrző
bíró is csak 5000 Ft kap, így a költsége a versenynek 85250 Ft. Tehát a
veszteség 10000 Ft és a 100 fő feletti 18% tovább növeli a hiányt.

A Vmtfsz rendezésében ezen költségek közül kiesik a térképjogdíj és az
ellenőrző bírói díj, amit rentábilisan 0-ra ki tud hozni, vagyis a pont
kiosztási rendszere hiábavaló!

Hol itt az igazság!!!!

Hogy miért tölt el szomorúsággal:

A KTT versenyek rendezésében két elnökségi tag (Gömbös Gyula,Hende András)
is beletartozott a rendezői stábba, és tudják mennyire sok időt és energiát
fektettem bele, mégis egyetértettek a döntéssel?

Ugyanakkor köszönöm a sok megkeresést, akik velem értenek egyet! A
versenyrendezést nem hagyom abba idei sikeres Dunántúl kupa után, csak
kerülöm a Vas megyei helyszíneket, mert hátha arra is szabályt alkotnának!

Végül is a Viktor jön Vas megyébe én meg megyek Veszprém megyébe!

Köszönettel: Verebélyi Zsolt

  _____