[Tajfutas] Pályák méretezése a Diákolimpián

Tóth Eszter t_eszter at t-online.hu
2015. Május. 20., Sze, 11:58:46 CEST

Sziasztok!

Én azt gondolom, hogy az edzők felelőssége is, hogy kit engednek elindulni egy ilyen versenyen.
Én már a selejtező előtt megbeszéltem a gyerekekkel ezt a dolgot.
Aki ennek ellenére el akart indulni az országos döntőn, az tisztában volt azzal, hogy milyen nehézségű pályára számíthat.

A kisebbeknél a szalagos pálya nagy segítség, így a II-es korosztály "biztonságban" van.
Talán ha a repülőrajt helyett egy percig nézhették volna a térképet, akkor sokan nyugodtabban vágtak volna neki a pályáknak.
Ez az, ami többeknek, főleg a kezdőknek, új és szokatlan volt.

A fiú váltó pillangó kombinációi valóban megzavarták a gyerekeket, ami az eredményekből is látszik. Ezt Fecó is beismerte.

A DIákolimpia pont arról szól, hogy együtt versenyez a leigazolt és az amatőr is. Senki sem lepődik meg azon, hogy nem "amatőrök" nyerik a versenyt.
Ez így van minden más sportágban is, és így is van jól.

Üdv. Tóth Eszter