[Tajfutas] honlap

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2015. Május. 8., P, 23:30:10 CEST

Sziasztok!
A OB-kon kívüli váltók összeállítás leadási határideje a versenybizottság
asztalán van, ezért erről még nem tudok nyilatkozni. Az Entry-vel
kapcsolatban viszont igen.
A Janó által emlegetett funkciót biztos több rendező is szívesen igénybe
venné, de ezt az Entry jelenleg nem támogatja. A rendszer felett pedig
eljárt az idő, teljes megújítás (újraírás) szükséges, ami idén biztosan nem
fog megvalósulni. Ameddig ez nem történik meg, nem várható új funkciók
fejlesztése, legfeljebb a felmerülő hibák javítása (amikből egyre több van
pl. az újabb PHP verziókra való átállás miatt).

Üdv:
Ádám