[Tajfutas] honlap

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Május. 8., P, 22:10:53 CEST

Nálad a két pont.

Mond Feri,
Sokat segítene a Diákolimpia rendezésében, ha a DOL váltó név szerinti
nevezésüket a klubok az Entry-be vinnék be, a versenyt megelőző este 10
óráig?
És azt követően 10:01 perckor letöltenéd az SI programozói csv fájlt a
felületről.
Ha ezt amúgy is így gondoltátok, akkor kérdésemet vedd tárgytalannak.