[Tajfutas] Fw: májas

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2015. Jún. 26., P, 19:41:09 CEST

A táj... térképek elnevezésére nem tudok szabályokat. Az alkotó
gondolkozik, -vagy nem gondolkozik- :-) kinéz valami régi térképről egy jól
hangzó nevet, pl Nagy-kopasz , Cseresznyés-tető, vagy alkot. Az idei MTBO
világkupa egyik térképének neve Váltó-dűlő lett, és vajon melyik számot
rendeztük rajta? Míg a hosszútáv  Tamás Tibinek nyomtatott két térképe
sorrendben a Cica-hajtás és a Macska-jaj nevet kapta.
MM