[Tajfutas] Fw: májas

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Jún. 26., P, 09:32:54 CEST

Talán nem véletlen, hogy az ilyen földrajzinév gyűjtések szinte mindig vaktérképeken kerülnek rögzítésre, hogy még véletlenül se lehessen később beazonosítani, hogy mit is hívnak pontosan Meleg-mánynak. Így számon kérni sem lehet semmit a készítőkön :-)
kovacsp

Hétvégén, nekem is volt szerencsém Farkasmályon keresztül (fel)futni, na jó kocogni, na jó... belesétálni a Sár hegyre és onnan tovább....
.
Meredeknek, meredek, nagyon meredek a Farkasmály -Sár hegy oldala is, de ez sem déli fekvésű(szerintem)

A rendszerváltás előtt rendezett pásztói Hungária kupára is készült egy térkép: ...a neve Tóthegyi-Gyűr-tető (lehet, nem pontosan így szerepelt a felirat) volt. Na, ezt keressétek meg a turistatérképen, hogy hol van.
A térkép nevét akkoriban  egyéb okok miatt még Skerletz Iván találta ki.
Üdv: Popey