[Tajfutas] Sportágfejlesztési fórum - jún.20. Pécs

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Jún. 16., K, 17:15:18 CEST

Szia Boxi,
Ezt max. az a 38 ember érti aki letöltötte a dokumentumtárból az
anyagot. Sajna ez nagyon kevés.
Egy reflexió Juhász Miki Tájolóban/2. szám megjelent cikkéhez 12o.
harmadik hasáb, 12. sor) és a Sportágfejlesztési koncepcióban szereplő
pedagógus képzéshez.
2011.04.19. 20:13 keltezéssel, Kelemen János írta:
> Gyia te vagy hóóóoooo........!
> Nem eszik olyan forrón a kását!
> A Sportágfejlesztési Tervben azt fogadták el, hogy a ciklus végéig
> induljon be egy akkreditált ped. továbbképzés.
> Tehát van időnk. Amit megtehetünk ma, azt halasszuk el holnapra.
Folytatás hamarosan, de itt Pécsett kedden szövetségi nap van és most
oda gurulok. (Hány keréken?)
Ui: addig is tessék letölteni a doksit és egyszer átolvasni. Vizsga
szombat este.
Gyalogos helyett "lábonfutó" az én javaslatom.