[Tajfutas] Sportágfejlesztési fórum - jún.20. Pécs

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2015. Jún. 16., K, 13:20:00 CEST

Előzetes véleménynyilvánításként javaslom, hogy a sportág
pozitív jövőképe érdekében, összhangban hagyományaink
megőrzésével, a "gyalogos szakág" elnevezés helyett inkább
a "futó szakág" kifejezést használjuk hivatalos dokumentumokban.

A javaslat elfogadása esetén, a Szabályzat a továbbiakban se írja elő
kötelezően a futást, szem előtt tartva a kezdő és a szenior korosztály
igényeit.

BGy