[Tajfutas] ÉOB F 70 rajtlista

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2015. Jún. 12., P, 16:51:28 CEST

Kedves Zsolt, Boxi és Lista!

Köszönöm a választ, amiből megtudtam, hogy senki semilyen hibát nem
követett el. A szpíker eltiltása remélem csak vicc. Nem azt kifogásoltam,
hogy nem mondták, hanem azt, hogy nem mondatták be a hangosításon keresztül
azt, hogy van egy apró változás. Azt hadd ne én mondjam meg, hogy erre
kinek kellett volna gondolnia a rendezők közül.

Boxi előtt le a kalappal, maximálisan gratulálok neki. Az ugyanis most már
teljesen egyértelmű, hogy jogosan indult ezen az ÉOB-n. Csak egy
kis ügyetlenség volt tőle, amit elkövetett, nevezetesen az, hogy
egyesületen kívüliként került az Entrybe a nevezése. Ha én, egy szürke
átlagos szenior versenyző tudom az adminisztrációs felületen
keresztül egyesületi nevezés formájában nevezni magamat - minden országos
bajnokságra már így nevezek -, akkor bizonyára a sokszoros bajnok Bozán
Györgynek is lehetővé teszi az egyesülete, ha Boxi kéri, hogy hadd
nevezhesse be magát egyesületi nevezésként a bajnokságokra és esetleg más
Entrybe felvitt versenyekre, ahol indulni szeretne.

Végül, úgy látom, helyesen tettem tavaly, hogy leiratkoztam a levelező
listáról. A következő lépésem most az lesz, hogy ismét leiratkozom.

Üdv:
Kéri Gerzson