[Tajfutas] ÉOB F 70 rajtlista

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2015. Jún. 12., P, 09:12:39 CEST

Sziasztok,
mint versenyelnök: elismerem, hogy hibáztunk a kommunikációban.
Frissítenünk kellett volna az interneten a rajtlistát a döntés után, ez
egyszerűen figyelmetlenség volt részünkről. A helyszínen a kivetítőn már a
frissített rajtlista volt látható. A szpíkert egy időre eltiltottam minden
közszerepléstől. Úgy gondoldom, hogy az eredményeket ez a hiba nem
befolyásolta.

Privát véleményem: ahelyett, hogy összeesküvés elméleteket gyártanánk,
bármikor oda lehetett volna jönni a rendezőséghez érdeklődni vagy
figyelmeztetni a hibára, ezzel csak segítettetek volna. Boxi is szerintem
nagyon szívesen válaszolt volna a célterületen arra, hogy mit is keres Ő
itt. A Gerzson-féle utólagos kérdések (amire amúgy valószínűleg a választ
is tudja) nem építő jellegűek.

Köszönöm mindenkinek a sportszerű versenyzést az ÉOB-n és jó felkészülést
kívánok a közelgő OB-kra!

zka