[Tajfutas] ÉOB F 70 rajtlista

Peics Zsolt Peics.Zsolt at cetelem.hu
2015. Jún. 11., Cs, 23:54:46 CEST

Kedves Máthé Pista, Kedves Gerzson!

Nem szeretnék belemenni személyeskedésbe. A levelemnek és a leírtaknak semmi köze nincs Gerzson személyéhez, bárki írta volna azt a levelet, ami Gerzson írt, ugyanazt válaszoltam volna.
Így utólag is elnézést kérek, amennyiben megsértettem őt vagy kioktató volt a levelem stílusa.
Gerzsont, mint embert tisztelem és nagyra becsülöm és kedvelem a kritikus megjegyzéseit, amiről meg vagyok győződve, hogy építő szándékkel teszi!

"A versenybíróság egyetért velem" mondatom arra utalt, hogy amit leírtam az a versenybíróság hivatalos álláspontja, tehát nem csak az én ellenőrzőbírói vagy magánvéleményemet küldöm el a listára.
Azt egy szóval nem mondtam, hogy senkinek semmi köze nincs hozzá, hogy F 70-ben az indulók létszáma 11 vagy 12 fő, csak arra akartam utalni, hogy levelem írásakor nem tartottam ezt az információt olyan lényegesnek, amit a szpíkernek be kellett volna mondania. Tévedtem, a pontosabb  tájékoztatás érdekében lehet, hogy el kellett volna mondani ezt az információt is.

A rajtlista kétségtelen pontatlan volt és csak a vetített rajtlista volt tökéletes.

Üdvözlettel: Aladár

ui.: Az utóbbi időben egyébként többet olvastam versenyszabályzatot, mint sajtót.