[Tajfutas] Megjelent a szeptemberi Rövid távú OB kiírása

TIPO Miksi tipomiksi at chello.hu
2015. Jún. 9., K, 10:52:15 CEST

Kösz,

ez nagyon hasznos információ volt!

M.

From: tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu [mailto:tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu] On Behalf Of Kéri Gerzson
Sent: Tuesday, June 09, 2015 9:43 AM
To: TIPO Miksi
Cc: Lista
Subject: Re: [Tajfutas] Megjelent a szeptemberi Rövid távú OB kiírása

Sziasztok!

Jelenleg települési önkormányzeti szinten döntik el, hogy kiket mentenek fel az IFA alól. Pár évvel ezelőtt még általános volt a 70 éven felüliek IFA mentessége, de múlt év óta (mihelyt én elértem ezt az életkort :-) saját tapasztalatból is tudom, és ahol lehetett, a települések weblapján is ellenőriztem, hogy van olyan város, község, ahol a 70 év fölöttiekkel sem fizettetnek IFÁ-t. Szeged ezek közé tartozik.

Üdv:

Kéri Gerzson

  _____

A(z) üzenetben nem található vírus.
Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
Verzió: 2015.0.5961 / Vírus adatbázis: 4355/9976 - Kiadás dátuma: 2015.06.08.