[Tajfutas] Megjelent a szeptemberi Rövid távú OB kiírása

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2015. Jún. 9., K, 09:43:20 CEST

Sziasztok!

Jelenleg települési önkormányzeti szinten döntik el, hogy kiket mentenek
fel az IFA alól. Pár évvel ezelőtt még általános volt a 70 éven felüliek
IFA mentessége, de múlt év óta (mihelyt én elértem ezt az életkort
:-) saját tapasztalatból is tudom, és ahol lehetett, a települések
weblapján is ellenőriztem, hogy van olyan város, község, ahol a 70 év
fölöttiekkel sem fizettetnek IFÁ-t. Szeged ezek közé tartozik.

Üdv:
Kéri Gerzson