[Tajfutas] Tajfutas digest, 82 kötet, 32 szám

Szieberth Péter szieberth at gmail.hu
2015. Júl. 25., Szo, 19:45:21 CEST

Sziasztok!

Nem vagyok tagja a Térkép B. , de azt gondolom, hogy a
szabályokat azért hoz egy társadalom, hogy működőképesebb legyen. Ha az
a szabály, hogy nem hajthatok be autóval az egy irányú utcába, akkor azt
nem tehetem (következmények nélkül). Ha az a szabály, hogy lehet HOB-t
rendezni tömegrajttal, ágálhatok ellene, de a szabály az szabály
(legfeljebb nem indulok). Nagyon kiakadnék,hogy versenyről-versenyre más
méretaránnyal találkoznék. Nem vagyok profi a kérdésben, de tudomásom
szerint az objektumokat néha mérlegelve (szelektálva) kell a javítónak a
térképre feltenni, hogy az olvasható legyen. ÉSSSS ez így helyes. Ha egy
területen 1m sziklákból áll, akkor csak az annál lényegesen nagyobbakat
kerülnek a térképre. A térképnek olvashatónak kell lennie a szabályok
betartásával. Ez egy részlet gazdag területnél tudás és gyakorlat. Ezért
az első egy OB-n, hogy megnézem ki javította a térképet!

Szieberth P.
PVM

On Sat, 25 Jul 2015 12:00:01 +0200,
tajfutas-request at lazarus.elte.hu wrote:

> Sziasztok!
>
> Az MTFSZ
honlapra felkerült a Dunántúl Kupa értesítője:
http://mtfsz.hu/megjelenites/versenynaptar/showevent.php?event=5882 [1]

> Megtörténtek a kategória összevonások, aki változtatni szeretne az
verebelyizsolt at globonet.hu [2] email címre küldje vasárnap 16 óráig,
utána elkészítem a rajtlistát!

> Valamint, aki menüt szeretne
fogyasztani, az legkésőbb szerda délig jelezze felém, mert utána leadom
a létszámot!

> Sajnálattal kell közölnünk, hogy a térképbizottság
nem engedélyezte a M 1:3000 és M 1:7500 térképet, így várhatóan M 1:4000
és M 1:10000 méretarányra módosul, de még próbálkozunk!

> Üdv:
Verebélyi Zsolt

Links:
------