[Tajfutas] holnap kezdődik a Vakáció Nagydíj

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2015. Júl. 9., Cs, 21:48:49 CEST

Sziasztok!
Ma már felvezettünk 25 állványt, holnap majd jön a többi és aztán délután indulhat az első Vakáció Nagydíj Zirc-Kardosréten.
Tudom mindenkinek a saját gyereke a legszebb, de nekem nagyon tetszik ez a terep, kár kihagyni.
A tegnapi nagy vihar a kertünknek nem tett jót szétverte a paradicsomokat, a cukkinit a patiszont, a rebarbarát, a napraforgót az epret stb., és eltemette a zöldbabot, viszont a terepnek jót tett, mert ott meg a port verte el, a ma délutáni 20 fok körüli árnyas erdőben igazi élmény volt a felvezetés, bele-bele is futottunk, amikor már fogytak az állványok.
Úgy gondolom, aki ráér a hétvégén annak érdemes akár csak egy napra is eljönni, ez a terep megéri, és a pályák is odafigyelősek lesznek.
A rajtdobozos indítás és a helyszíni térképnyomtatás lehetővé teszi, hogy gyakorlatilag korlátlan helyszíni nevezőt tudjunk fogadni!
Várunk Benneteket az első Vakáció Nagydíjra a Bakonyba!
üdv. Viktor