[Tajfutas] re ellenvélemény

Filó György filo.gyorgy at ssskft.hu
2015. Júl. 9., Cs, 17:23:17 CEST

Többen hozzászóltak olyanok akik ott sem voltak, sajnálhatják.
Teljesen igazat adok társaimnak akik csak többszöri felszólításra kaptak
pályaadatot, igaz teljesen valótlant. Ma végre megszámoltam a saját
pályámat (értesítő: 4,7 km / 80 m / 10 p - valóság 4,7 km / 380 m / 15
p), de nem is ez volt a baj, hanem a fedettség ami talán télen mutatja a
valóságot. Ott se volt futható ahol nem emelkedett. Már az 1 pontig
zöldben kaptunk 100 m szintet. Igazából a meleg ami még segítette a
versenyzőket elgyötörni. Ami viszont dicséretet érdemel, a technikás
terep és pálya. Ami nem, hogy 2200 Ft-ért befutás után tálban "elmosott"
műanyag pohárból kínálták a 20 literes kannában kevert baljós
színezéket. Mindenki választhatott iszik - nem iszik. Gondolom nem csak
én küzdöttem folyadék hiánnyal a pálya miatt. És itt jön ki ennyit
igyunk, együnk előtte. Ha jó az adat talán mikor befutok még nem is
kell, hisz előtte feltankoltam. Igy viszont kocogás az autóig a vízért.
A rendezőség ismeri a az si rendszert, előre leadunk minden adatot,
mégis a célban nem kapok eredményt, mert nem kezeli a dugókámat. Sőt a
rajt csúszott és aki kapott azé sem igaz. Ennek ellenére örülök, hogy
Uzsán futhattam a pontok kihelyezése nekem pontos és korrekt volt ami
manapság nem mindenkinek sikerül.

Remélem a rendezők nem bántásnak veszik a kritikát és jövőre tovább
fejlődnek, nem vissza mint több nagynevű verseny.

2015.07.08 22:56 időpontban Pavlovics György ezt írta:

> Elnézést az ismételt hozzászólásért, de teljes mértékben egyetértek Gomkötő Péterrel,nekünk,nekem nem a pályákkal volt a gondunk/illetve igen ,de ez a mi személyes poblémánk-elnézést Péter,hogy többesszámban irok-/ Muszély Gyurival régóta együtt futunk,illetve most is futottunk a 8-9es átmenetben,amely szerintem a pálya legszebb része volt/végig jól futható gerincen kis "huplikkal"/Gábor nem tudom Te hány éves vagy/de azért 70 éves kor felett szerintem azért jó,ha tudjuk mire számithatunk egy versenyen,főleg mint ez esetben is,ha ez a legmagasabb életkorú kategória-Utólag azt mondom,mily szerencse ,hogy B.J. sporttársunk 80 év felett nem nevezett erre a futamra.A városin ott volt,nagyon súlyos betegségéből felépülve-ezzutal is ismételten gratulálok neki és további jó egészséget kivánok- de a 3 km 45 m szint adatok alapján azért nevezhetett volna is.Mint irtam a pálya országos/de akár senior VB/ szintü vol
 t,de
akkor irják az előzetesben ,hogy 3 km,220 m szint,helyenként nehezen futható aljnövényzet,és akkor minden OK,aki akar jön ,aki nem az nem,de tiszta kép,tudja mire számithat,7% szintemelkedés/ami tudtommal szabályellenes/ de ez van.Én ekkor is/és szerintem a mezőny legalább 90%-a/elindult volna,de tudjuk mire számithatunk.A győztes időkről már szóltam.Talán Boxi,Jelinek Pista, vagy esetleg Nagy Lajos hibátlan futással/amihez ezen a terepen nagy szerencse is kell/ talán tudta volna hozni a NORMÁL táv 40 perces győztes idejét-.B.Miki az ellenőrző birói tevékenységet Te valahogy kissé elbagatelizálod,persze nem kötelező elfogadni az észrevételezését,de nagyon ajánlatos,sőt én azt mondom,hogy inkább fogadjuk el,persze ,ha ő teljesen függetlenül a pályakitüzőtől-főleg, ha esetleg ő a térkép helyesbitője is-mármint a pályakitüző- egy tapasztalt versenyző szemszögéből nézve végzi a feladatát/Saját példánkat emli
 tve:
1990 Hosszútávú OB: Kiss Bandi/dr.Kiss Endre /javaslatára a 26 km-es pályát 23 km-re röviditettük, az előirt gyöztes idő igy szinte 1 perc különbséggel telitalálat lett.Ugyanezt elmondhatom Fehér Feri ténykedéséről 2008-ban is.A hozzászólásokat én legalábbis nem személyeskedésnek szántam,becsülöm és értékelem a Balaton Kupa rendezőinek az erőfeszitéseit és energiájukat,különösen nekünk Zselici tájfutóknak egy nagyon élvezetes ,a klubtagokat szinte összekovácsoló nyári programot biztosit és a továbbiakban is sikeres rendezéseket- egy kicsit nagyobb odafigyeléssel- kivánok

Links:
------