[Tajfutas] HOB

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2015. Feb. 11., Sze, 07:56:50 CET

Csak pontosításként:
Az OB-k ra két évvel korábban kell pályázni, akkor még nem volt ez a
szabály megalkotva, mikor elnyertük a rendezés jogát,  így se elszabotálni,
se felmentést kérni nem kellett a HSE-nek.
Egy dolog miatt mi is elgondolkoztunk, hogy CSAK az F21A-ban tömegrajt
lenne jó, mert itt a sok induló miatt a rajtoltatás eléggé elhúzódhat,
kifuthatunk sötétedés előtt a versenyidőből.
Saját, rövid és általános véleményem: nem kellene a szabályalkotás során a
versenysport korcsoportokat (16-18-20-21) mindig ugyanúgy kezelni mint a
rekreációs, hobbi vagy szabadidősportosakat (kinek melyik kifejezés teszik
jobban).

ET