[Tajfutas] térkép

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2015. Ápr. 1., Sze, 10:30:49 CEST

1. Általában a maradék térképeket tudjuk odaadni, igy a kapott juttatás
"talált pénz". Nem gondolom, hogy ezért (a nem létező) piaci árat kellene
kérni.
2. A bizottságé (az ezzel foglalkozó tagoké) minden elismerésem és
tiszteletem, ahogy évente felhajtja, kirimánkodja a térképeket a kiadóktól.
3. Egy jól kereshető nyilvános adatbázis a térképekről tényleg jó lenne, de
ennek előállítását nem lehet társadalmi munkában elvárni, valamilyen
forrást keríteni kell rá, talán az informatikai bizottság keretéből, vagy
azzal együttműködve meg lehetne oldani.

ET