[Tajfutas] MEFOB 2014

gocsejktfe . gocsejktfe at gmail.com
2014. Sze. 2., K, 00:31:05 CEST

Sziasztok!

Hogy elkezdődött az iskola épp itt az ideje, hogy beszéljünk egy kicsit a
MEFOB-ról.

Mivel a Magyar Egyetemi Főiskolás Sportszövetségnek célja a sportág
ismertségének, résztvevők számának növelése, ezt mi maximálisan szem előtt
tartjuk.

Ezért rendezzük a váltót városi körülmények között, hogy minél többen el
tudjatok indulni. Ezért rendezünk a normál távon FN21D kategóriát az FN21AB
mellett, hogy a kevésbé tapasztalt egyetemi polgárok is sikeresen tudjanak
indulni és CÉLBA ÉRNI az OB-n.

Tehát kalandra fel, szóljatok mindenkinek, hogy egy jó verseny vár rátok.

Tudom, hogy Zalaegerszeg "messze van". Ezért néhány csábító tény:
- Pénteken nem hivatalos rövidtávot rendezünk, hogy senki se unatkozzon, ha
már korán ideér. (És ez benne van a regisztrációs díjban.
- A rövid táv után MEFOB résztvevőknek ingyenes fürdés a Zalaegerszegi
Termál fürdőben, ami éjfélig nyitva van és a VK-tól 36 méterre található.
Enyves Éger Kupán indulóknak kedvezményes jegy.
- MEFOB résztvevők pénteken és szombaton is ingyenes tornatermi szállást
kapnak.
- szombaton MEFOB résztvevőknek ingyenes Bankett, Enyves Éger Kupán
résztvevőknek kedvezményesen.
- A frissítőt egy szuper cég a Penco fogja biztosítani a szombati napon.
Lehetőségetek lesz, hogy a termékeiket megismerjétek. www.penco.hu
- Lesz sörváltó is. (Bár ez nem mindenkinek örömhír, ám szerintem belefér.)
- A díjazás kiemelt színvonalú lesz.

A kiírást már olvashatjátok:
mefob.gocsejtajfutas.hu
http://mtfsz.hu/megjelenites/versenynaptar/showevent.php?event=5610