[Tajfutas] Fw: parkolás

Molnár Attila mozsar70 at gmail.com
2014. Okt. 27., H, 19:26:18 CET

Ez a parkolósdi renitenskedés az utóbbi időben kezd elharapódzni! Legutóbb a Hungi rendezése közben találkoztam hasonló esetekkel (igen, nem egy volt és nem egy nap!), amikor minden kérés(!), majd nyilván utasítást figyelmen kívül hagyva a versenyző sz..ik a parkoltatók, majd a versenybíróság utasításaira és még neki áll feljebb (és ez a legszebb!).
Valahol meg kell húzni a határt, mert előbb-utóbb a rendezők fognak pórul járni egy esetleges bírsággal, vagy perrel.
Aki nem bírja elviselni, hogy kicsit távolabb kell parkolnia a célkaputól, vagy esetleg fizetni kell a rét használatáért egy keveset (külföldön ez általános, bevet gyakorlat!) az jobb ha otthon marad és polírozza a bo..., akarom mondani a kocsiját!

Mozsár