[Tajfutas] Nem ez volt az első eset

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2014. Okt. 27., H, 07:36:18 CET

Sziasztok !
A dupla futáshoz csak annyit, Ilyen eset a közelmúltban lebonyolított országos rangsoroló Dobó emlékversenyen is megtörtént.
Aztán, semmi nem lett belőle. Ennyi....
Egy hónapja olyan három hétre elmenten meglátogatni a túlvilágot, akkor nem tudtam reagálni Bokszi óvással kapcsolatos felvetésére, de most le kell írnom, hogy az esetleges kivételektől eltekintve  OB-k-Hungária  a hazai rangsoroló versenyeinkre bizony csak baráti alapon hívnak, kérnek meg hozzájuk nagyon közel álló versenybírót,ellenőrzőbírónak. Így aztán, ha valakinek komoly gondja akad egy versenyen és szerinte már eléri az óvás szintjét, hiába teszi meg.
A fő a barátság, nem tény, nem a szabályzat.
... Ja meg az, ha engem ti meghívtatok ellenőrző bírónak, akkor én meg visszahívok vkit közületek a mi versenyünkre ellenőrző bírónak. (ilyen is már előkészületben van egy 2015-ös jelentős versenyünkre is)
Rengeteg olyan helyét komolyan
megálló óvási lehetőség ment el az utóbbi időben hazai versenyeken, hogy azzal tele lenne a padlás.
Popey