[Tajfutas] MEFOB és Enyves Éger kupa szállásajánlatok

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Okt. 6., H, 06:37:02 CEST

Sziasztok!

Elsősorban az F65-ös korú vagy annál idősebb örökifjakat bíztatom, hogy
nevezzetek az Enyves Éger Kupára. Én fél órával ezelőtt beneveztem, s velem
együtt a valószínűleg összevonásra kerülő F65-F70 kategóriában már vagyunk
hárman. Jobban szeretném, ha meg kellene küzdeni a győzelemért vagy a
dobogóért, és lenne itt is kb. 8-10 de legalább 5 fős mezőny. Császár Éva
levele szerint van már lehetőség a tornatermi szálláson kívül kényelmesebb
helyeken is megszállni, ezért is bátrabban nevezhettek. Esetleg lehet
naponta utazni, mindhárom nap kétszer kb. 3 óra vonatozás. Ezzel a
versenyzés költségei a 65 éves életkort betöltötteknek lényegesen
csökkenthető. Én megvettem 1500 Ft-ért a gyorsvonati felárbérletet, 65 éves
kortól mindössze ennyibe kerül az útiköltség. Mivel a bérlet 30 napig
érvényes, lehet vele utazni Kiskunhalasra, az ONEB-re, továbbá a szerdai
SzŐSz versenyekre Szegedre, ha valaki már únja a Városligetet és más
budapesti parkokat, vagy egyéb versenyekre, pl. a miskolci bajnokságokra a
30 napos időtartamon belül. (Vigyázat, Miskolcra IC vonatokra a felárbérlet
nem érvényes, viszont a Budapest és Szeged között óránként közlekedő hibrid
IC-kre érvényes.)

Most jut eszembe, vasárnap a Népligetből Keszthelyre 7:00-kor induló
busszal lehet utazni, ez még pár száz forint plusz költséget jelent.

Üdv:
KériGerzson