[Tajfutas] MEFOB és Enyves Éger Kupa

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2014. Okt. 1., Sze, 10:10:12 CEST

Sziasztok!

Erről tud a rendezőség az első perctől kezdve, de a zsúfolt
versenynaptárban sok egyéb szempontot is figyelembe véve nem volt máshol
hely. Szerintem inkább a ritka kivétel, ahol munkanap-szombaton nincs
rektori szünet - szerencsére van olyan egyetem, ahol buszt adnak
sofőrrel a résztvevők eljutásához.

Üdv,
Skuló Marci