[Tajfutas] MEFOB és Enyves Éger Kupa

Kinde Kálmán kalman.kinde at gmail.com
2014. Okt. 1., Sze, 10:03:22 CEST

Tisztelt Érintettek,

Talán elkerülte a figyelmet, hogy október 18.-a szombat munkanap lesz, ennek megfelelően az egyetemeken is oktatás / gyakorlat lesz. Félő, hogy a távolság mellett ez is olyan tényező lesz, ami távol tarthatja majd a potenciális versenyzők egy részét. A megoldást nem tudom sajnos, de hátha valaki ebben tapasztaltabb...

Üdv.,
Kálmán