[Tajfutas] HOB

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2014. Már. 30., V, 18:08:13 CEST

Ezen a Hosszútávú Bajnokságon tényleg voltak
útvonalválasztási feladatot kínáló átmenetek, és
menet közben is figyelni kellett.
Nekem az F60-as pálya tetszett elsősorban :)

Edzőként és beszélgetve több más pályát is láttam:
F16, N20, F21, F50, N65 és azokat is színvonalasnak találtam.

Jó verseny, jó bajnokság volt.

Üdv mindenkinek!
kisDüdü