[Tajfutas] HOB pályaadatok

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2014. Már. 24., H, 12:35:40 CET

*2014. március 24. 12:17 Kéri Gerzson írta, <gfkeri at gmail.com
<gfkeri at gmail.com>>:*

> *Szerintem sokat tanulhatnánk abból, ha a RouteGadget-ben lehetőség nyílna
> arra, hogy a verseny után a pályakitűzők is berajzolják az általuk
> logikusnak gondolt útvonalakat, *

Az ötlet jó, de szerintem a két kategóriás világbajnokságok kivételével nem
valószínű, hogy a pályakitűző tényleg berajzolna ennyi (itt most 29 db)
pályát.
Különös tekintettel arra, hogy egy kellően tagolt terepen (mint amilyen pl.
Dörgő-hegy) ugyanazon pálya két rögtön egymás után berajzolt útvonala is
eltérhet egymástól.
Így egyelőre marad az, hogy bízunk a pályakitűzőben :-)

kovacsp