[Tajfutas] HOB pályaadatok

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Már. 24., H, 12:17:41 CET

Sziasztok!

Nem vagyok versenybíró, csak versenyző, ezért előre elnézést kérek, ha
helytelen javaslatot vetek fel, mivel esetleg indokolatlan többletterhet
jelentene a rendezőknek, főleg a pályakitűzőknek.

Szerintem sokat tanulhatnánk abból, ha a RouteGadget-ben lehetőség nyílna
arra, hogy a verseny után a pályakitűzők is berajzolják az általuk
logikusnak gondolt útvonalakat, ami alapján a pályák szintjét is megadták,
és ténylegesen be is rajzolnák. Akkor meggyőző módon szembesülhetnénk
azzal, hogy a pályák szintje miért annyi a pályaadatokban, amennyinek a
pályakitűző megadta. Gondos pályakitűzőnek nem kell félnie attól, hogy az
általa logikusnak tartott útvonal esetleg jelentősebben eltér a
kategóriagyőztes logikus útvonalától. Ezt akkor lehet avval magyarázni,
hogy a győztes is választhat rossz útvonalat, amit az ellenfeleknél
gyorsabb futással kompenzál.