[Tajfutas] WOC2014 női váltó -bemutatkozás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Júl. 12., Szo, 12:10:35 CEST

Sziasztok,
A Kelemen Bernadett - Péley Dorottya - Gyurkó Fanni összeállítású váltót
nem igazán kell bemutatnom.
2010-ben futottak így hárman közösen a Trondheim-i Világbajnokságon.
Most fordított a felállítási sorrend. Legyenek a befutási helyezések is
fordítottak. :-))
A váltó tagjairól készült kinti felvételek mellékelve.
Karanténban a csapat. Lehet melegíteni itthon is. (pl. az ebédet) -
nálunk már terít a fiam -sok mindenben, de ebbe igazán profi